دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود قطعه ی جدید کوارتت به نام ببین منو

مریم .ت | چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود قطعه ی جدید کوارتت به نام ببین منو

 

دانلود قطعه ی جدید کوارتت به نام ببین منو با بهترین کیفیت، این آهنگ اولین قطعه ی جدید گروه کوارتت که در سبک پاپ فعالیت خود را آغاز کرده است. تاریخ انتشار آهنگ کوارتت 16 مهر ماه 98 می باشد. شما عزیزان میتوانید جدیدترین آهنگ ها و همچنین دانلود آهنگ ببین منو  از گروه کوارتت را با دو کیفیت 320 و 128 در وبلاگ ما دانلود کنید. 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 128

 

متن آهنگ به نام ببین منو


ببین منو دوسِت دارم
ببین منو نگه دارم
دیوونه شو هرچی بگو اما نرو
ببین منو همش باشو
تا میتونی مثل من شو
یه دلی هست که دیوونست به عشق تو
چه سخته بی تو طاقت بیارم
من که جزء تو عشقی ندارم
جامون اینجاست توی دل هم
نگم برات از حالی که دارم
باید از تو سر دربیارم
تو خوبی عشقم که عاشقتم
عاشقم باش از این خیلی بیشتر
یه ذره جدی تر، از الان تا آخر
عاشقم باش مگه من چی میخوام

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی