دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی با نام تازگی ها

مریم .ت | يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی با نام تازگی ها

Download Tazegiha New Track by Sami Beigi

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ جدید سامی بیگی با نام تازگی ها

تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو ، اومدی توی قلبم زود وا کردی جاتو
با تو عجیبه حالم عجب هوایی داری ، اولِ عشقمونه آخره بی قراری
من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم ، همه ی شهر میدونن
رفتی توی وجودم تازگیا حسودم ، من اینجوری نبودم همه ی شهر میدونن
من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم ، همه ی شهر میدونن
رفتی توی وجودم تازگیا حسودم ، من اینجوری نبودم همه ی شهر میدونن
تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی ، با یه اشاره آسون منو به هم میریزی
من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی ، خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی
من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم ، همه ی شهر میدونن
رفتی توی وجودم تازگیا حسودم ، من اینجوری نبودم همه ی شهر میدونن
تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی ، با یه اشاره آسون منو به هم میریزی
من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی ، خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی
من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم ، همه ی شهر میدونن
رفتی توی وجودم تازگیا حسودم ، من اینجوری نبودم همه ی شهر میدونن
من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم ، همه ی شهر میدونن
رفتی توی وجودم تازگیا حسودم ، من اینجوری نبودم همه ی شهر میدونن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی