دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام گل اندام

مریم .ت | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام گل اندام
دانلود موزیک جدید ایوان بند به نام گل اندام با بهترین کیفیت در سمفونی. ایوان بند هنرمند خوب کشورمان آهنگ جدیدی به نام گل اندام را در فضای مجازی منتشر کرده است. شما عزیزان و طرفدارن موسیقی میتوانید برای دانلود موزیک گل اندام و همینطور برای آهنگ های دیگر این هنرمند به بخش دانلود آهنگ و موزیک ویدیو مراجعه و این آثار بسیار جذاب را با بهترین کیفیت دانلود کنید و یا این موزیک زیبا را بصورت آنلاین در وب سایت سمفونی در پایین صفحه گوش دهید.

Download Music Evan Band – Gol Andam

 

متن آهنگ ایوان بند به نام گل اندام
به تماشای تو یه عمر که عادت کردم عاشقی کردم و انگار عبادت کرم
خواب چشمای تو رو دیدم و بیدار شدم من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده
دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

  • مریم .ت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی