دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود آهنگ جدید سحر به نام لجباز در بهمراه متن

مریم .ت | سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید سحر به نام لجباز در بهمراه متن 

Download New Song By Sahar - Lajbaz


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ سحر به نام لجباز


چی بگم از احساسم از این دل لجبازم

درسته روش حساسم ولی مرد اون واسم

دیگه باید عشق رو از سرم بندازم

قلبم یواش یواش دیوونه شد براش

کم کم دلم رو برد دیوونه بازیاش

اما خودش نخواست دلم و کندم

یادش نبوده من چیه دردم

دست دست نکن دلم دست دست نکن برم

دیدی نگفت بمون حتی به خاطرم

من دیگه اسمشم نمیارم اونم بخواد دیگه نمیزارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی