دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود بهترین آهنگهای خوانندگان معروف ایرانی

دانلود آهنگ جدید احلام به نام چی از این بهتر بهمراه متن آهنگ

مریم .ت | سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید احلام به نام چی از این بهتر بهمراه متن آهنگ


Download New Music By Ahllam - Chi Az In Behtar


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ احلام به نام چی از این بهتر


شکل همیم هر ثانیه پیش خودم میشی بهتر از این

هر دقیقه مال منی چی بهتر از این

که تو فال منی

شکل همیم اینو دیگه همه میدونن که مال منی

بهترین اتفاق امسال منی

چقدر خوبه که تو همراه منی

دلتو دادی به دلم چی از این بهتر

یه زندگی واست میسازم از این بهتر

میخوام فقط با یکی باشم کی از تو بهتر

دل تو دادی به دلم چی از این بهتر

یه زندگی واست میسازم از این بهتر

این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد

می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟ …

دیگه مال من شد همه چی حل شد

خودت دیدی تا اومدی چقدر حالم بهتر شد

دیدی قسمت شد دیدی گفتم تو

آخرش مال منی دیدی آخر شد …

دلتو دادی به دلم چی از این بهتر

یه زندگی واست میسازم از این بهتر

این دیوونه واسه ی تو دیدی همه رو ول کرد

دل تو دادی به دلم چی از این بهتر

یه زندگی واست میسازم از این بهتر

این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد

می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی